فقط اوست که می ماند

فقط اوست که می ماند

چطور فرش با اندازه ی مناسب انتخاب کنیم؟

 فرشی مناسب و مورد علاقه ی خود انتخاب کرده اید که به دکوراسیون خانه می آید و شما عاشق طرح و مدل آن هستید و برای پا برهنه راه رفتن بر روی آن نمی توانید صبر کنید. حالا تنها سوالتان این است که اندازه ی فرش چقدر باشد؟

انتخاب اندازه مناسب فرش که با فضای شما هماهنگ باشد پیچیده تر از آن چیزیست که به نظر می رسد. شما باید مطمئن شوید که فرشتان آنقدر بزرگ هست که به خوبی مبلمان بر روی آن جای گیرند اما نه آنقدر بزرگ که در نزدیکی دیوار ها شکل بدی داشته باشند.

مکالمه ای با یکی از مشتریان داشتیم که درباره ی سایز فرش از ما اطلاعات خواسته بودند:

“من هیچ تجربه ی قبلی در مورد خرید فرش یا قالیچه نداشتم ، از اینکه یکی از کارمندان فرش آنلاین در رابطه با اندازه مناسب فرش به من توصیه های مفیدی کرد بسیار خرسند شدم. اولین قدم انتخاب سایز فرش بود که برای اتاق نشیمن در نظر گرفته بودم و بدین معنی بود که باید در مورد محل قرارگیری فرش تصمیم می گرفتم.من تصمیم گرفتم از آن جا که ما یک فضای اپن در اتاق نشیمن داشتیم و پشت کاناپه نما داشت، کاناپه روی فرش قرار بگیرد ، بعد از اینکه خود کاناپه را اندازه گرفتم فضای جلوی آن را نیز اندازه گیری کردم ، به این خاطر که خواستم مطمئن شوم چه مقدار فرش در جلوی کاناپه باقی می ماند ، خوشبختانه یک فضای ۲٫۵x3 متر عالی باقی مانده بود “

“فرش مورد نظر، به ما فضای کافی برای قرار دادن مبلمان را داد در حالی که باز هم در انتها به اندازه ی کافی جلوی کاناپه فرش داشتیم، نه تنها اندازه ی فرش مناسب بود بلکه جلوه ی خاصی هم به اتاق می داد. نمی توانم توصیف کنم که چقدر تحت تاثیر فرش آنلاین و خدمات و مشاوره های خوبی که ارائه دادند قرار گرفتم.”

اندازه مناسب فرش چقدر است؟ کاری که آن خانم انجام داد ابتدا در مورد محل قرارگیری فرش تصمیم گرفت، می خواهید دقیقا فرشتان کجای اتاق باشد؟ مبلمان روی آن قرار خواهد گرفت یا دور آن ؟ آیا نزدیک دیوار ها قرار خواهد گرفت یا در وسط اتاق؟

برای راهنمایی بیشتر در مورد اندازه مناسب فرش برای اتاقهای مختلف خانه به تصاویرزیر دقت کنید.

مطلبی مفید برای مطالعه بیشتر: ۲۵ عکس از مدل فرش برای دکوراسیونهای متفاوت

بهترین حالت پهن کردن فرش در بخش غذاخوری خانه

اندازه مناسب فرش

بهترین حالت کاربرد فرش در اتاق خواب

حتما بخوانید:  چگونه فرش و قالیچه ی مناسب انتخاب کنیم؟

اندازه مناسب فرش

بهترین حالت کاربرد فرش در اتاق نشیمن

اندازه مناسب فرش

قدم دوم اندازه گیری مکانی که می خواهید توسط فرش پوشانده شود ، آیا می خواهید در مرکز اتاق باشد ؟ مکانی برای نشستن داشته باشد؟ از مبلمان بیرون بزند؟ مطمئن شوید همه ی فضاهایی که قرار است پوشیده شود ، حتی زیر مبلمان را نیز اندازه گیری می کنید.

به محض اینکه اندازه ها را به دست آوردید، آن را به یکی از اندازه فرش های موجود مطابقت دهید. ۲x3 ، ۲٫۵x3.5 ، ۳x4 متر یا هر اندازه ای بین آن ها. انتخاب اندازه ی مناسب فرش بسیار مهم است.

ترجمه و تلخیص از دکوراسیون فرش آنلاین


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







[ دو شنبه 16 بهمن 1396 ] [ 9:28 ] [ hr ] [ ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر زیبای من ساری و آدرس sariweb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 72812
تعداد مطالب : 133
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1